Siemens ISDN Utiliti - HELP

Post by Domini » Fri, 27 Jun 2003 06:21:42

Please if someone hawe a CD (Santis USB Datakit) that comes with the Siemens
Santis Communicator NT.
I need the Siemens ISDN Utiliti for Win2000/XP
Please send it to me on my email.
Thanks

1. Siemens ISDN Utiliti - HELP

Hat vileicht jemand den CD das man mit dem Siemens Santis Communicator NT
bekommt?
Das ist das Santis USB Datakit und ich brauche die treiber und den Siemens
ISDN Utiliti von den CD.
Bitte wenn es jemand hat das er es mir an e-mail schickt oder einen link zum
herunterladen gibt.
Danke in voraus

2. Looking for advice - mail server & web host

3. Deutsches ISDN Telefon (Siemens 3035 ISDN) in der Schweiz

4. Most wanted list?

5. Siemens Hicom 300 E and Siemens Hicom 300 H

6. Two 1 Mb 72pin SIMMs FS

7. Siemens PBX <=> CISCO <=>Siemens PBX

8. deleting spaces at end of line

9. Netware 2.15C utiliti

10. FS: IMMEDIATELY! Siemens K1403/K1404 ISDN Analyzers

11. FORSALE: Siemens K1430 and K1404 ISDN Analyzers

12. FS: Siemens K1403 ISDN Analyzer