LOG DEL EXCHANGE SERVER 5.0

Post by Gabriel Marchion » Thu, 17 Feb 2000 04:00:00

EN DONDE ACTIVO LOS LOG DEL EXCHENGE SERVER 5.0 PARA QUE GUARDE EL ORIGEN ,
EL DESTINO Y EL TITULO DE CADA  MAIL QUE SE ENVIA O RECIBE NE MI EMPRESA?

HAY ALGUN PROGRAMA PARA AUDITAR UN EXCHANGE SERVER?

GRACIAS!!!

1. LOG DEL EXCHANGE SERVER 5.0

[...]

2. Utilities to calculate mailbox size

3. logs del exchange server 5.0

4. Extracting data from pst files

5. OWA problem

6. LOG DEL EXCHANGE SERVER 5.0

7. Async event sink URLItem useless?

8. Integridad del Exchange Server

9. log and saving e-mails in exchange server 5.0

10. Translating Exchange Server log files in tracking.log directory

11. Exchange Server - Log On - Log File

12. copias del Exchange periodicas