GSM, Infrarouge et Windows 2000 PRO

Post by Bruno Corbi » Tue, 17 Jul 2001 07:42:24

Bonjour,

J'ai un mobile Siemens S35 et je souhaite l'utiliser avec
mon PC portable DELL quip de Windows 2000 PRO.

Les ports IR semblent fonctionner mais je n'y arrive pas.

Pouvez vous SVP me donner la procdure complte
effectuer sur mon PC.

Merci d'avance

Bruno Corbis

1. ID 1202 et 1000 sous Windows 2000 serveur

Quelqu'un pourrait m'aider SVP

Sous windows 2000 serveur dans mes logs  dans
l'observateur d'venement

ID 1202

Security policies are propagated with warning. 0x4b8 : An
extended error has occurred.
Please look for more details in TroubleShooting section
in Security Help.

ID 1000
The Group Policy client-side extension Security was
passed flags (17) and returned a
failure status code of (1208).

merci
.

2. MTA Congestion

3. HOW TO: admin Exchange 2000 from Windows 2000 Pro

4. Permissions problem w/ backup

5. offline folders outlook 2000 and windows 2000 pro

6. Create Email Group from outlook contacts

7. Exchange 2000 on windows 2000 Pro?

8. Best way to block external sender

9. Outlook web access asking for windows 2000 pro CD

10. running EMS from Windows 2000 pro PC

11. Installing Exchange Administrator On Windows 2000 Pro

12. Exchange Admin on Windows 2000 Pro

13. Problem installing Exchange 2000 manager on windows XP Pro