se puede support tools en xp home

Post by Subsidi » Sat, 09 Feb 2002 09:53:58

Hay alguna manera de hacer funcionar las support tools en xp home?

se puede support tools en xp home

Post by Michael Nelso » Sat, 09 Feb 2002 11:40:05

Pida en ingls usted tienen una ocasin mejor de conseguir una respuesta.

Translated:  Ask in English you have a better chance of getting an answer.

--

Michael Nelson

To reply via email, remove XP

| Hay alguna manera de hacer funcionar las support tools en xp home?

  Translated: "Is some way to make work support tools in xp home?"

1. Se bloquea y tarda en resuperarse

cuando un archivo se bloquiaba pues yo apretaba
Control + Alt + Supr = Menu y seleccionaba el programa
colapzado y le daba cerrar y regresaba a windows 98 Como
si nada a seguir y en el XP al cerrar la apliocacion
bloquiada se desaparece todo y soloamente se ve el fondo
del escritorio y nada mas se puede hacer y despues de 5 a
7 minutos se recuepera y ya puedo trabajar....

???????????????????????????????????
Porque tarda tanto que me falta o que ago mal o que es
NORMALLL en XP.....????

2. wxDesigner crashs with special .mime.types

3. Does XP support Multiple Monitor Support in Home Edition?

4. CeReadRecordPropsEx and memory leak

5. Intalacion de DirecPC en XP Home Edition

6. really screwed up "my folders" need help

7. Problems with network between Win XP home and Win 98 SE

8. WIN95 and Novell Lite !-((

9. Win 98 SE and XP Home On 2 Physical Hard Drives

10. Windows 98 SE upgrade to XP Home

11. how to go back to win98 se from win xp home edition

12. xp Home & 98 se network connection closes after a while

13. can't set up home network - XP and 98 SE