Is IE 4.0 compatible with Money 98?

Post by palspaug » Tue, 07 Oct 1997 04:00:00

What is the deal, or can I upgrade to 4.0 and still have a workable Money
98 or should I stick with the IE 3.02?

Is IE 4.0 compatible with Money 98?

Post by M » Tue, 07 Oct 1997 04:00:00

Running fine here

--
Sincerely,
Paul Clapman (MS)

|What is the deal, or can I upgrade to 4.0 and still have a workable Money
|98 or should I stick with the IE 3.02?

Is IE 4.0 compatible with Money 98?

Post by Sam newto » Wed, 08 Oct 1997 04:00:00

I installed  IE4 a couple of days ago and Money 98 yesterday with no
apparent conflicts.

SN

>What is the deal, or can I upgrade to 4.0 and still have a workable Money
>98 or should I stick with the IE 3.02?

Is IE 4.0 compatible with Money 98?

Post by Rob Alfieri, MV » Sat, 11 Oct 1997 04:00:00

Okay here...
Regards,
Rob Alfieri, MVP
Microsoft Home & Desktop Products

Note: Please post all questions/responses to the newsgroups.
 Do not send E-Mail directly unless requested. Thanks!
** Microsoft Home Page:
 http://www.microsoft.com
** Microsoft Suggestions/Wishes:
 http://www.microsoft.com/support/feedback/mswish.htm
** Microsoft Knowledge Base:
 http://www.microsoft.com/kb
** Microsoft MoneyZone:
 http://www.microsoft.com/moneyzone

>What is the deal, or can I upgrade to 4.0 and still have a workable Money
>98 or should I stick with the IE 3.02?

1. IE 4.0 und Money 98 - Systemcrash bei Verbindung mit t-online

Hallo liebe Leute, nachdem ich seit einigen Monaten sehr vergeblich mit
diversen Hotlines telefoniert habe - vielleicht kann mir hier jemand helfen.
Frher ging ja alles sehr gut - bis ich IE 4.0 installiert habe. Seitdem
h?ngt sich mein Rechner immer V?LLIG auf (Kaltstart erforderlich) wenn ich
mich mit meiner Bank ber t-online (Bayerische Vereinsbank) verbinden will.

Inzwischen habe ich Money 98 und sogar Windows 98. Ich verwende das MS-Money
ISDN Modem wie empfohlen. In T-Online komme ich rein - aber nach einigen
(automatischen) Aktionen erscheint unten (in t-online) die Meldung
"Rckbl?ttern" nicht m?glich - und dann verlassen Sie ihn. ICH HASSE ES!

Can anybody help?

2. Overloading assignment operator question

3. Money 98/IE 4.0?

4. How to search the LAN for running ATL / DCOM servers CLSID is known.

5. Money 98, NT, IE 4.0, etc.

6. FS: Northstar computer, S-100, clean

7. Money 98 Home Page probelm with IE 4.0

8. Maxtor 380mb drive scsi target settings... what are they

9. IE 4.0 and Money 98: Compatibility?

10. Will IE 4.0 final version allow money 98 trail to install?

11. Money 98 & IE 4.0 Hangs!

12. IE 4.0 & errors w/ IE 3.02a on Install

13. Money 98/IE 4.01/Outlook 98 Beta