Money 98/IE 4.0?

Post by Chris Eilerse » Sun, 01 Feb 1998 04:00:00

First of America home banking requires Money 98 and they say IE 3.02. Does
anyone know if you can use IE 4.0 instead?

Thanks,
Chris Eilersen

Money 98/IE 4.0?

Post by Richard Bolla » Sun, 01 Feb 1998 04:00:00

IE 4 shouldn't cause a problem.

>First of America home banking requires Money 98 and they say IE 3.02. Does
>anyone know if you can use IE 4.0 instead?

>Thanks,
>Chris Eilersen

Money 98/IE 4.0?

Post by Dan Koste » Tue, 03 Feb 1998 04:00:00

Quote:>First of America home banking requires Money 98 and they say IE 3.02. Does
>anyone know if you can use IE 4.0 instead?

    I use IE4, and until the FL branch was bought out, I was even with FoA.
There shouldn't be a problem there (except for all the bugs in IE4.0...get
4.1)

1. IE 4.0 und Money 98 - Systemcrash bei Verbindung mit t-online

Hallo liebe Leute, nachdem ich seit einigen Monaten sehr vergeblich mit
diversen Hotlines telefoniert habe - vielleicht kann mir hier jemand helfen.
Frher ging ja alles sehr gut - bis ich IE 4.0 installiert habe. Seitdem
h?ngt sich mein Rechner immer V?LLIG auf (Kaltstart erforderlich) wenn ich
mich mit meiner Bank ber t-online (Bayerische Vereinsbank) verbinden will.

Inzwischen habe ich Money 98 und sogar Windows 98. Ich verwende das MS-Money
ISDN Modem wie empfohlen. In T-Online komme ich rein - aber nach einigen
(automatischen) Aktionen erscheint unten (in t-online) die Meldung
"Rckbl?ttern" nicht m?glich - und dann verlassen Sie ihn. ICH HASSE ES!

Can anybody help?

2. Looking for TCP/IP emulator

3. Money 98, NT, IE 4.0, etc.

4. samba and win2K

5. Money 98 Home Page probelm with IE 4.0

6. Excel 97 cell height autofit and size problems

7. IE 4.0 and Money 98: Compatibility?

8. Is IE 4.0 compatible with Money 98?

9. Will IE 4.0 final version allow money 98 trail to install?

10. Money 98 & IE 4.0 Hangs!

11. IE 4.0 & errors w/ IE 3.02a on Install

12. Money 98/IE 4.01/Outlook 98 Beta