Bildaufl?sung | Cinema 4D GO

Post by .Robert__Sike » Wed, 25 Jun 2003 06:29:50

hallo NG,

kann mir jemand sagen, wieso ich bei meiner Cinema GO Version die
Bildaufl?sung nicht ber 768 x 576 PAL einstellen kann?
Sobald ich versuche die Aufl?sung h?her zu stellen, bekomme ich eine
Fehlermeldung die besagt:

Cinema 4D-Meldung

Fehlerhafte Eingabe
Geben Sie einen Wert
gr??er gleich 40 und kleiner gleich 768 ein

[ OK ]

Anschliessend muss ich den Wert auf die PAL aufl?sung einstellen.
Habe mir schon angew?hnt fr grosse Bilder, das Rendern im Editor zu
erledigen, anschliessend Screenshot und weiter zur Bildbearbeitung.

Kann mir jemand helfen?

mfg,
Robert

Bildaufl?sung | Cinema 4D GO

Post by S. Miche » Wed, 25 Jun 2003 17:05:06

Da Cinema4D GO in Relation zum Studio Paket recht preiswert ist, hat
sich Maxon gedacht, dass sie bei GO einiges abspecken, unter anderem
dann halt auch eben die maximale Gr??e des zu rendernden Bildes, und die
Grenze liegt bei 768 Pixel, leider nix zu machen.
MfG
Sascha

.Robert__Sike. schrieb:

Quote:> hallo NG,

> [...]

> Habe mir schon angew?hnt fr grosse Bilder, das Rendern im Editor zu
> erledigen, anschliessend Screenshot und weiter zur Bildbearbeitung.

Bildaufl?sung | Cinema 4D GO

Post by .Robert__Sike » Thu, 26 Jun 2003 00:55:48

also ist es tats?chlich so....
..schade,.. nunja,.. muss ich wohl mit leben ;)

danke fr die Best?tigung...

mfg,
robert

S. Michel schrieb:

Quote:> Da Cinema4D GO in Relation zum Studio Paket recht preiswert ist, hat
> [...]
> dann halt auch eben die maximale Gr??e des zu rendernden Bildes, und die
> Grenze liegt bei 768 Pixel, leider nix zu machen.

Bildaufl?sung | Cinema 4D GO

Post by Tom Bau » Wed, 25 Jun 2003 11:32:34

Hi.

.Robert__Sike. schrieb:

Quote:> kann mir jemand sagen, wieso ich bei meiner Cinema GO Version die
> Bildaufl?sung nicht ber 768 x 576 PAL einstellen kann?

AFAIK gar nicht. Das ist *das* Manko an der GO-Version, das mich am
meisten st?rt.

--
Bye! Tom

Es gibt keine gr??ere Illusion als die Meinung, Sprache sei ein Mittel
der Kommunikation zwischen Menschen. (Canetti, Elias, Dr.)

1. ANNOUNCE: CINEMA 4D XL Release 6

The most important release in the history of CINEMA 4D is here ...

After two years of development, MAXON now proudly presents the latest
version of its high end 3D modelling and animation software, CINEMA 4D
XL
Release 6. Anyone who thinks of Release 6 as yet another "update" is in
for a hefty - and exciting - surprise! With more than one thousand new
and improved tools, objects and techniques, CINEMA 4D XL 6 is much more
like a completely new generation of software.

Up to now, rumours of the feature set of CINEMA 4D XL Release 6 have led
to a furore of interest in the relevant internet forums while the many
betatesters have been clamouring for a final release.

The waiting has been worth it. The new release rewards users with an
unsurpassable graphical user interface and workflow, mainly made
possible
by the new, hot C. O. F. F. E. E. based program kernel and a brand new,
nonlinear construction history. Then there's the new modelling tools,
like
HyperNURBS and MetaSplines, that offer fantastic new state-of-the-art
technology, as well as the new animation features like motion sequencing
and MetaParticles. CINEMA 4D XL Release 6 is also the first 3D graphics
application that is able to calculate and generate 2D and 3D sound
renders.

Altogether, the number of improvements made in Release 6 of CINEMA 4D XL
has reached a point where counting them starts to be difficult. Against
that, it's no pain at all to get used to all these new features and
tools
in Release 6, since most of the proven procedures of Version 5 have been
retained. Especially CINEMA 4D's proverbial stability and speed.

HiSOFT
The Old School
Greenfield
Bedford
MK45 5DE, UK
Tel: +44 1525 718181
Fax: +44 1525 713716
Freecall: 0500 223 660
http://www.hisoft.co.uk/ http://www.cinema4d.com/

MAXON Computer - http://www.maxon.net/

--

HiSOFT, The Old School, Greenfield, Bedford, MK45 5DE, UK
Tel: +44 1525 718181 Fax: +44 1525 713716 Freecall: 0500 223 660
http://www.hisoft.co.uk/ PGP public key on request.ICQ#:29793027
http://aist.co.uk/ http://cinema4d.co.uk/ http://speedyshop.com/

2. Refine, refine, refine

3. An Introduction to Cinema 4D article and seminar available

4. Latest Version of LView

5. Spezielle Cinema 4D Objekte gesucht

6. Line Drawing Algorithm

7. Cinema 4d Textures???

8. OT. Cinema 4D XL 6 FS

9. ***RFD: Cinema 4D and it's own Newsgroup***

10. Cinema 4D Newsgroup

11. 3D Programm Cinema 4D