iis 5.0 error 500-100.asp attempting to download

iis 5.0 error 500-100.asp attempting to download

Post by Cody Shore » Sat, 28 Apr 2001 08:48:08

If there is an IIS 5.0 newsgroup that i should be posting in, please let
me know.  I've changed the default error file for 500-100 to point to
the 500-100.asp file as suggested in the documentation.  When the error
is in invoked, the page attempts to download instead of run and suggest
script error.  I've also tried pointing the error file to the url, but i
can't get the path correct.  It asks for the virtual path, but this site
is not in the wwwroot, it is outside in a special folder on c:/webs.  I
can't seem to path it correctly.  Any ideas?

Thanks in advance,
Cody

1. 500-100.asp & ASP Error

Mein Problem: ich mu? schnellstens eine Anwendung, die einwandfrei unter
IIS4 l?uft auf einem Windows2000-Server Notebook mit IIS5 zum Laufen
bekommen.

Meine Probleme sind die folgenden beiden

1. die mit IIS5 ausgelieferte Datei 500-100.asp enth?lt Fehler. Kann mir

2. ich lese in einem einfachen Skript einen Wert aus einer DB in ein
RecordSet und will dann eine IF-Abfrage machen, die wie folgt aussieht:

If (read("url")<>"--" AND read("url")<>"nein") then

==> dann bekomme ich eine Fehlermeldung, die sagt ')' expected , welche
auf das < zeigt!!

Hat der Skriptinterpreter einen Knack oder wie kann ich das Ding dazu
bewegen mein Skript doch ordnungsgem?? zu verarbeiten?

Ihre w?re Euch fr jeden gut gemeinten Tipp sehr dankbar.

Die sich dahinter verbergenden Error-Codes sind 800a03ea und 800a03ee -
leider gibt die Technet auch noch nichts hierzu her.

Vielen Dank fr Eure Untersttzung & Gru?

;-)
Marc

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

2. EGA and CM-11 monitor?

3. iis 5.0 error500-100.asp downloading

4. windows xp pro.

5. asp error on IIS 5.0 running as //localhost

6. DCL Question: Passing Parameters

7. IIS 5.0 ASP Process Corrupting/Failing

8. Finite word length issues

9. Connect to SQL using ASP IIS 5.0

10. About IIS 5.0 for ASP pages

11. Currency sign in IIS 5.0 and .asp web pages

12. IIS 5.0, ASP, logging out users

13. IIS 5.0 ASP Page Load Failure