key voor VMWare 3 voor Linux?

Post by Andre Somer » Thu, 24 Jan 2002 06:51:19

Hoi!

Heeft iemand van jullie misschien al een key gevonden voor de Linux versie
van VMWare 3? Ik kan alleen een windowskey vinden, maar die werkt niet in
de Linux versie. Ik ben aan het omschakelen naar Linux, maar omdat ik voor
sommige dingen nog windows nodig heb gebruik ik VMWare. Dat moet echter wel
wat langer goedgaan dan 30 dagen....

Bedankt!

Andre

key voor VMWare 3 voor Linux?

Post by Arne Schmit » Thu, 24 Jan 2002 17:29:52

> [...]
> sommige dingen nog windows nodig heb gebruik ik VMWare. Dat moet echter
> wel wat langer goedgaan dan 30 dagen....

Well, I guess you shouldn't ask for warez or crackz in this Newsgroup. So,
maybe you should instead think about *buying* the desktop version of VMware?

Arne

--
Reality is for those who can't face Science Fiction.

[--- PGP key available on http://www.root42.de/ ---]

key voor VMWare 3 voor Linux?

Post by frank » Mon, 04 Mar 2002 01:24:08

I guess he was hoping that none of 2.2% of web users who speak Dutch are on
this list.

> Well, I guess you shouldn't ask for warez or crackz in this Newsgroup. So,
> maybe you should instead think about *buying* the desktop version of
> VMware?

> Arne

1. Partition Magic vóór linux installatie: wat stelt dit voor?

Ik wil Mandrake 9.1 installeren en werk tot nog toe onder Windows XP.
Mijn HD omvat nu slechts 1 enkele partitie en die is in NTFS formaat.
Wanneer ik Partition Magic uitvoer bemerk ik echter 2 partities: een
grote NTFS (vind ik normaal) en een partitie die aangeduid wordt als (*)
unallocated 7.8 Mb  0.0 used Primary. Wat stelt dit voor en wat moet ik
daarmee aanvangen?

Indien ik de NTFS partitie verklein om plaats te maken voor de
installatie van linux, worden dan de bestanden die nu op het einde van
de HD staan en die welke ergens middenin staan en die ik ook met Norton
System Works (Speed Disk) blijkbaar niet kan verplaatsen door Partition
Magic naar voren verplaatst?

Vooraleer dergelijke belangrijke ingrepen uit te voeren wil ik toch
enige informatie.

2. Will Open Source Be The Hero of International Security?

3. IRC client voor Linux

4. What does "errorcode 8" mean? + newbie

5. Sun-solaris beheerder voor een vaste job

6. LILO for Win98 & Linux on 2 HDs

7. Unix als basis voor Tivoli?

8. How to recover from a LIL- boot problem

9. problem with fast ethetnet drivers voor SCO 3.x.x

10. sun solaris gezocht voor nederland

11. Zoek voor UNIX .........

12. s3 trio 3d voor redhat 5.2

13. Vortex GDT6118RD u2-SCSI controller voor raid 0/1