RS6000, is het nog wat waard?

Post by Hans Libber » Sun, 29 Jun 2003 05:28:15

Beste mensen

Het bedrijf waar ik systeembeheer schaft een RS/6000 7025 F40 af.
Er draait IBM AIX/UNIX op, het ding heeft een plm 2 gB schijf, alles gewoon
standaard lijkt me. Aangeschaft in 1997. Er heeft een boekhoudpakket,
Thriathlon, op gedraaid. Alles is nog in originele staat.
Is zo'n apparaat nog wat waard?

En zo ja, heeft er iemand interesse?

Alle reacties zijn welkom

Hans Libbers

--
Over wansmaak wordt heel wat afgetwist.

RS6000, is het nog wat waard?

Post by Hans Libber » Sun, 29 Jun 2003 07:02:21

> Beste mensen

I'm sorry for this posting, didn't realise it is english, so please don't
bother.......

--
Untaste is not to discuss about.
(newspeak pt. 5)

1. RS6000, is het nog iets waard?

[...]

2. Can any one help i n "SATAN"

3. Wat means Makefiel:15: ???

4. Help! Can't install Linux on GW2K

5. Partition Magic vóór linux installatie: wat stelt dit voor?

6. Howto: Freeware X-Windows Server for PCs

7. wat is ....

8. LILO Install error

9. Easy wat to set video refresh to 72Htz

10. IBM RS6000 43P-100 , looking to buy a used RS6000 machine

11. Fout bij het verzenden van mail via postfix en bogofilter.

12. Het. Network Email Gateway Software

13. Query: Maintaining passwd on a het network