EMULATEUR DOS SOUS UNIX SOLARIS 2.5

Post by ROGER BERNER » Thu, 31 Dec 1998 04:00:00

BONJOUR
JE CHERCHE UN EMULATEUR DOS POUR UNE STATION SUN SPARC 2 SOUS SOLARIS 2.5 EN
DISTRIBUTION GRATUITE
MERCI D'AVANCE

HELLO
I WANT FIND AN DOS EMULATOR FOR A SUN SPARC 2 UNDER SOLARIS 2.5 , IN
FREEWARE DISTRIBUTION
THANKS

1. emulators dos for unix solaris 2.5

I have an SPARC2 with SOLARIS 2.5 and i want run DOS applications on it.
Somebody could tell me where i can found an DOS emulator (freeware if it is
possible ) to do that?

MERCI BEAUCOUP

sorry for my english

J'ais une station SPARC 2 avec SOLARIS 2.5 sur laquelle je voudrais faire
tourner des applications DOS.
Quelqu'un pourrait-il me dire ou je peut trouver un emulateur DOS (en
freeware si possible) pour faire cela?

2. RedHat 6 freezes as root

3. FS: Solaris 2.5 Desktop (CDE) and/or Solaris 2.5 Server Packages for x86 desktops

4. Netware for Linux?

5. HELP: Mounting Iomega Zip (100 MB) DOS Floppy on Solaris 2.5

6. OEM MACH 64 Help!!!

7. Doing Solaris 2.5/CDE Presentations???

8. removing shadow password support, finding new version of login

9. copy DOS file on solaris 2.5

10. dezip under unix /dezip sous unix

11. how to install solaris 2.5 x86 to 2.5 gig WD HD

12. Solaris 2.5 & NeWSprint 2.5

13. Unix security software for Solaris 2.5