Howto INFOVIA

Post by Correo electrónico de Continent » Wed, 16 Oct 1996 04:00:00

I call from spain, and I dont have information about software to connect
INFOVIA. Can anybody help me?

Thanks in advanced.

Howto INFOVIA

Post by Javier Pe? » Sun, 20 Oct 1996 04:00:00

Quote:> I call from spain, and I dont have information about software to connect
> INFOVIA. Can anybody help me?

Yes me.

Look at http://www.slug.es

answers

Quote:

> Thanks in advanced.

        De nada.

1. Looking for SCO Spanish Administrators / Infovia

I'm in some trouble with the connection of a machine using SCO
Openserver 5.0.0 to the Spanish net INFOVIA.

My ISP is trying to help me but I think it would be faster to get in
touch with any Spanish Administrator which connects SCO systems to
Internet with PPP through an Internet Service Provider.

(Text in Spanish follows)

Buenas!

Soy un root en apuros por culpa de una conexion PPP desde el
Openserver 5.0.0 que no funciona. Mi proveedor de Internet es
Arrakis pero temo que el problemilla esta en la conexion a
Infovia, que es con quien yo contacto al marcar el 055.

Por lo que pone en el Web de SCO y en los manuales de Openserver,
en este caso hay que hacer un "manual bringup link" y para ello
hace falta que se pueda establecer una conexion UUCP con exito
para luego poder montar la capa del PPP encima.

Como se puede ver, estoy acudiendo a vosotros porque me parece que
va a ser mas rapido y mas exacto lo que me podais decir que los
rollos que me cuenten en otros lares.

Saludos a todos los SCOxistas (buena palabra para designarnos tomada
de un amigo). Espero vuestras respuestas (o rapapolvos!).

2. How to get my own web site

3. Problems with PPP and Infovia

4. Confused with EIDE Setup procedure !???

5. INFOVIA SPANISH NETWORK

6. Where's my talkd???

7. Conexion Linux Infovia

8. BUG in Dynamic Linker

9. SCO & Infovia

10. Como conectarme a INFOVIA

11. SPAIN: ISDN configuration information for "InfoVia" needed

12. Connect to Infovia with ppp

13. Howto or Mini Howto - to replace your Windows NT server