DK: Test Wbase 4.00:

Post by John Mogense » Wed, 22 Jan 1997 04:00:00

P? f?lgenden side (under software) finder du en demo-version af Wbase 4.00;

http://www.*net.dk/users/jmogensen/jm.htm

Check programmet og give mig en kommentar. Alle besvarelse vil blive
besvaret med en speciel pr?mie, s?fremt du ?nsker det!!!

Med venlig hilsen

John Mogensen

DK: Test Wbase 4.00:

Post by RenĂ© Allan Larse » Fri, 24 Jan 1997 04:00:00

> [...]

> Check programmet og give mig en kommentar. Alle besvarelse vil blive
> besvaret med en speciel pr?mie, s?fremt du ?nsker det!!!

Dear John / K?re John

(english reply)
Please remember that in most of the newsgroups the postings are written
in english. Only national newsgroups (dk.*, finet.*, at.* de.*
and others) differ.

(danish reply / dansk svar)
Husk venligst, at meddelelser i de fleste nyhedsgrupper skrives p?
engelsk. Kun de nationale nyhedsgrupper (dk.*, finet.*, at.* de.* og
andre) er anderledes.

Regards Ren
--
Using Virtual Access