MSX 2 Philips 8250 HS/ Looking for out of order MSX 2 8250

MSX 2 Philips 8250 HS/ Looking for out of order MSX 2 8250

Post by Frédéric Beignar » Tue, 04 Jun 2002 21:57:45

Suite un achat sur ebay, j'ai gagn un MSX 2 Philips 8250.
Le problme est que j'ai re?u ce matin l'unit centrale avec la fa?ade avant
compltement explose ! Apparemment la Poste a test le saut l'lastique
avec mon colis sans succs.

De fait, afin de  rparer cette magnifique machine, je cherche quelqu'un
pour me cder une unit centrale hors service afin que je puisse le rparer.
D'avance merci.

----------

I received this morning a Philips MSX 2 8250 whose front side is completely
broken.
Looks like the computer fell on the ground while shipping, and got broken
despite the excellent packaging.

So I'm looking for this model, but out of order, in order to get pieces and
fix it.

Thanks in advance.

MSX 2 Philips 8250 HS/ Looking for out of order MSX 2 8250

Quote:> I received this morning a Philips MSX 2 8250 whose front side is completely

I have a broken NMS 8250! Mail me!